Olejek do masażu i kąpieli REGENERACJA MIĘŚNI

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 39,99 zł 39.99
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

100% Naturalny olejek do masażu i kąpieli REGENERACJA MIĘŚNI

Połączenie rozmarynu, lawendy, mirry oraz imbiru w oleju bazowym z pestek winogron.

Naturalne właściwości przeciwzapalne składników tego olejku to doskonałe rozwiązanie wspomagające regenerację mięśni. Silne działanie rozgrzewające powoduje, że pory skóry otwierają się, co ułatwia wchłanianie się składników.

  

SPOSÓB UŻYCIA:

MASAŻ: rozgrzej odrobinę olejku w dłoniach, a następnie rozprowadź w wybrane partie ciała.

KĄPIEL: dodaj pełną pipetkę do wanny wypełnionej ciepłą wodą.

Dołączona pipetka zapewnia doskonały komfort dozowania odpowiedniej ilości. 

 

Skład: Vitis Vinifera Seed Oil, Rosemarinus Officialis Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Commiphorra Myrrha Oil, Zingiber Officinale Oil, *Linalool, *Limonene, *Geraniol, *Citral.

*Naturalnie występujące w olejkach eterycznych

Pojemność: 100ml

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Gwarancje i zwroty

ZWROTY

Zwrot należy zgłosić poprzez formularz 

https://homeairpolska.pl/zwrot

Do paczki należy dołączyć również formularz papierowy:

<POBIERZ TUTAJ>

  • Klient ma 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
  • Dyfuzor można testować przez 30 dni przy użyciu samej wody.
  • Dyfuzor nie może nosić śladów użytowania w szczegolności posiadać zapachu olejków eterycznych, natomiast olejki eteryczne muszą być fabrycznie zamknięte. 
  • Koszty zwrotu ponosi klient, chyba że sklep zdecyduje inaczej.
  • Pieniądze za zakupiony produkt zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.

REKLAMACJE

Reklamacje należy zgłaszać drogą e-mail:

reklamacje@homeairpolska.pl

  • Okres reklamacji na dyfuzory wynosi 2 lata
  • Klient może zostać poproszony o przesłanie wadliwego produktu do sklepu w celu przeprowadzenia oceny reklamacji.
  • Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszty jej realizacji (np. koszty przesyłki) ponosi sprzedawca i zostaną zwrócone po zakończeniu procesu reklamacji.
  • W przypadku dodatkowych pytań Klient powinien skontaktować się ze sklepem internetowym drogą email reklamacje@homeairpolska.pl 
Sklep internetowy Shoper Premium