Naturalny olejek eteryczny PŁYNNE SŁOŃCE

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 39,00 zł 39.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Płynne słońce to w 100% czysta mieszanka naturalnych cytrusowych olejków eterycznych, Tak soczysta, że doda energii swoim słonecznym zapachem na cały dzień. Posiada niesamowicie lekki i orzeźwiający aromat, wystarczy kilka kropel, aby wypełnić pomieszczenie pysznym, inspirowanym latem - zapachem dojrzewających cytrusów.

 

Właściwości:

  • grejpfrut (Citrus Paradisi) - poprawia nastrój i odświeża powietrze,
  • limonka (Citrus Aurantifolia) - pobudza zmęczony umysł,
  • pomarańcza (Citrus Sinensis) - pobudza seksualnie i działa uspokajająco,
  • mandarynka (Citrus Reticulata) - wskazana przy złym samopoczuciu, wyczerpaniu fizycznym i psychicznym oraz migrenach

 

INCI: Citrus Paradisi Peel Oil, Citrus Aurantifolia Oil, Citrus Sinensis Peel Oil, Citrus Reticulata Peel Oil

Pochodzenie: Argentyna, Meksyk, Brazylia

Pojemność: 10ml

 

Uwaga: Mieszanka zawiera olejki, które są fotouczulające (reagują na słońce).

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Gwarancje i zwroty

ZWROTY

Zwrot należy zgłosić poprzez formularz 

https://homeairpolska.pl/zwrot

Do paczki należy dołączyć również formularz papierowy:

<POBIERZ TUTAJ>

  • Klient ma 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
  • Dyfuzor można testować przez 30 dni przy użyciu samej wody.
  • Dyfuzor nie może nosić śladów użytowania w szczegolności posiadać zapachu olejków eterycznych, natomiast olejki eteryczne muszą być fabrycznie zamknięte. 
  • Koszty zwrotu ponosi klient, chyba że sklep zdecyduje inaczej.
  • Pieniądze za zakupiony produkt zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.

REKLAMACJE

Reklamacje należy zgłaszać drogą e-mail:

reklamacje@homeairpolska.pl

  • Okres reklamacji na dyfuzory wynosi 2 lata
  • Klient może zostać poproszony o przesłanie wadliwego produktu do sklepu w celu przeprowadzenia oceny reklamacji.
  • Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszty jej realizacji (np. koszty przesyłki) ponosi sprzedawca i zostaną zwrócone po zakończeniu procesu reklamacji.
  • W przypadku dodatkowych pytań Klient powinien skontaktować się ze sklepem internetowym drogą email reklamacje@homeairpolska.pl 
Sklep internetowy Shoper Premium