Naturalny olejek eteryczny NA ZATOKI

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 39,99 zł 39.99
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

100% mieszanka naturalnych olejków eterycznych na zatoki

Mieszanka olejków eterycznych takich jak drzewo herbaciane, eukaliptus, kamfora i geranium do inhalacji zatok, które wydzielają intensywny zapach i podrażniają śluzówkę nosa powodując pozbywanie się nadmiernego śluzu z dróg oddechowych, a tym samym łagodzą stan zapalny zatok.

Właściwości:

  • olejek z drzewa herbacianego (Melaleuca alternifolia) - działa przeciwbakteryjnie,
  • olejek eukaliptusowy (Eucalyptus Globulus)- udrażnia zatoki nosa, łagodząc infekcje górnych dróg oddechowych,
  • olejek kamforowy (Cinnamomum Camphora)- pobudza krążenie, wspomaga odkrztuszanie, ułatwia oddychanie,
  • olejek geranium (Pelargonium graveolens)- świetny środek antybakteryjny i antywirusowy.

 

Skład: Tea Tree Oil, Eucalyptus Oil, Camphor and Geranium Oil

Pochodzenie: Brazylia

Pojemność: 10ml

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Gwarancje i zwroty

ZWROTY

Zwrot należy zgłosić poprzez formularz 

https://homeairpolska.pl/zwrot

Do paczki należy dołączyć również formularz papierowy:

<POBIERZ TUTAJ>

  • Klient ma 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
  • Dyfuzor można testować przez 30 dni przy użyciu samej wody.
  • Dyfuzor nie może nosić śladów użytowania w szczegolności posiadać zapachu olejków eterycznych, natomiast olejki eteryczne muszą być fabrycznie zamknięte. 
  • Koszty zwrotu ponosi klient, chyba że sklep zdecyduje inaczej.
  • Pieniądze za zakupiony produkt zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.

REKLAMACJE

Reklamacje należy zgłaszać drogą e-mail:

reklamacje@homeairpolska.pl

  • Okres reklamacji na dyfuzory wynosi 2 lata
  • Klient może zostać poproszony o przesłanie wadliwego produktu do sklepu w celu przeprowadzenia oceny reklamacji.
  • Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszty jej realizacji (np. koszty przesyłki) ponosi sprzedawca i zostaną zwrócone po zakończeniu procesu reklamacji.
  • W przypadku dodatkowych pytań Klient powinien skontaktować się ze sklepem internetowym drogą email reklamacje@homeairpolska.pl 
Sklep internetowy Shoper Premium