Naturalny olejek eteryczny MAGIC LOVE

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 39,99 zł 39.99
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Mieszanka naturalnych olejków eterycznych takich jak paczuli, jagody jałowca i ylang-ylang, która pomoże Ci stworzyć romantyczną atmosferę.

 

Właściwości:

  • olejek paczuli (Pogostemon Cablin)- prowadzi do rozładowania napięcia
  • olejek z jagód jałowca (Juniperus Communis) - pobudza ciało i umysł
  • olejek ylang ylang (Cananga Odorata)- posiada działanie relaksujące, jest afrodyzjakiem i wykazuje działanie antydepresyjne

 

Skład: Pogostemon Cablin Oil, Juniperus Communis Fruit Oil, Cananga Odorata Flower Oil

Pochodzenie: Indonezja, Nepal, Madagaskar

Pojemność: 10ml

 

PEŁNA DOKUMENTACJA POTWIERDZAJĄCA CZYSTOŚĆ OLEJKU:

*Dokumentacja po kliknięciu w link - na dole strony.


https://homeairpolska.pl/pl/p/Naturalny-olejek-eteryczny-PACZULI/161

https://homeairpolska.pl/pl/p/Naturalny-olejek-eteryczny-YLANG-YLANG/147

Dokumentacja Jagody Jałowca:

Allergen Declaration

IFRA Statement

INCI

MSDS

Product Statement

Specification

*Kliknij na nazwę dokumentu w celu pobrania





do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Gwarancje i zwroty

ZWROTY

Zwrot należy zgłosić poprzez formularz 

https://homeairpolska.pl/zwrot

Do paczki należy dołączyć również formularz papierowy:

<POBIERZ TUTAJ>

  • Klient ma 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
  • Dyfuzor można testować przez 30 dni przy użyciu samej wody.
  • Dyfuzor nie może nosić śladów użytowania w szczegolności posiadać zapachu olejków eterycznych, natomiast olejki eteryczne muszą być fabrycznie zamknięte. 
  • Koszty zwrotu ponosi klient, chyba że sklep zdecyduje inaczej.
  • Pieniądze za zakupiony produkt zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.

REKLAMACJE

Reklamacje należy zgłaszać drogą e-mail:

reklamacje@homeairpolska.pl

  • Okres reklamacji na dyfuzory wynosi 2 lata
  • Klient może zostać poproszony o przesłanie wadliwego produktu do sklepu w celu przeprowadzenia oceny reklamacji.
  • Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszty jej realizacji (np. koszty przesyłki) ponosi sprzedawca i zostaną zwrócone po zakończeniu procesu reklamacji.
  • W przypadku dodatkowych pytań Klient powinien skontaktować się ze sklepem internetowym drogą email reklamacje@homeairpolska.pl 
Sklep internetowy Shoper Premium