Naturalny olejek eteryczny DRZEWO SANDAŁOWE

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 49,99 zł 49.99
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Drzewo sandałowe swój rodowód ma w Indiach. Ekstrakt, czyli olejek sandałowy, uzyskuje się w wyniku destylacji parą wodną zmielonych i wysuszonych wiórów drewna. Im starsze drzewo, tym cenniejszy jest jego olejek, dlatego to jeden z najdroższych gatunków roślinnych. Charakteryzuje go ziemisty i drzewny aromat, ale przełamują go słodkie, kwiatowe nuty, dając razem wyważoną kompozycję zapachową.

 

 

Nazwa botaniczna: Amyris Balsamifera

INCI: Amyris Balsamifera Bark Oil

Alergeny: brak

Pochodzenie: Haiti

Metoda ekstrakcji: destylacja parowa

Użyta część rośliny: drewno i gałęzie

Pojemność: 10 ml

 

Do użytku zewnętrznego. Nie spożywać. Przechowywać poza zasięgiem dzieci i zwierząt. Przed zastosowaniem u dzieci i kobiet w ciąży skonsultuj się z lekarzem.

Jak stosować olejki eteryczne dowiesz się z artykułu

 

Dobrze łączy się z: lawenda, Ylang Ylang, paczula, drzewo różane, bergamotka

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Gwarancje i zwroty

ZWROTY

Zwrot należy zgłosić poprzez formularz 

https://homeairpolska.pl/zwrot

Do paczki należy dołączyć również formularz papierowy:

<POBIERZ TUTAJ>

  • Klient ma 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
  • Dyfuzor można testować przez 30 dni przy użyciu samej wody.
  • Dyfuzor nie może nosić śladów użytowania w szczegolności posiadać zapachu olejków eterycznych, natomiast olejki eteryczne muszą być fabrycznie zamknięte. 
  • Koszty zwrotu ponosi klient, chyba że sklep zdecyduje inaczej.
  • Pieniądze za zakupiony produkt zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.

REKLAMACJE

Reklamacje należy zgłaszać drogą e-mail:

reklamacje@homeairpolska.pl

  • Okres reklamacji na dyfuzory wynosi 2 lata
  • Klient może zostać poproszony o przesłanie wadliwego produktu do sklepu w celu przeprowadzenia oceny reklamacji.
  • Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszty jej realizacji (np. koszty przesyłki) ponosi sprzedawca i zostaną zwrócone po zakończeniu procesu reklamacji.
  • W przypadku dodatkowych pytań Klient powinien skontaktować się ze sklepem internetowym drogą email reklamacje@homeairpolska.pl 
Sklep internetowy Shoper Premium