ze SŁODKICH MIGDAŁÓW | naturalny olej bazowy | BIO

Dostępność: brak towaru
Cena: 39,00 zł

Cena regularna:

39.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

100% Naturalny zimnotłoczony organiczny olejek bazowy ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW

Olej ze słodkich migdałów to idealny odżywczy olej bazowy do stworzenia własnej mieszanki olejków do masażu lub kąpieli. 

  

SPOSÓB UŻYCIA:

Stwórz mieszankę z dodatkiem naszych naturalnych olejków eterycznych.

MASAŻ: rozgrzej odrobinę olejku w dłoniach, a następnie rozprowadź w wybrane partie ciała

KĄPIEL: dodaj pełną pipetkę do wanny wypełnionej ciepłą wodą.

Dołączona pipetka zapewnia doskonały komfort dozowania odpowiedniej ilości. 

 

INCI: Prunus Amygdalus Dulcis Oil

Pochodzenie: Turcja/USA

Pojemność: 100ml

 

Nasz olej ze słodkich migdałów pochodzi z organicznych upraw bez stosowania pestycydów.

Poniżej pełna dokumentacja oleju:

*kliknij na nazwę dokumentu w celu pobrania

Allergen Declaration

IFRA Statement

INCI

MSDS

Product Statement

Specification

Bezpieczeństwo

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Gwarancje i zwroty

ZWROTY

Zwrot należy zgłosić poprzez formularz 

https://homeairpolska.pl/zwrot

Do paczki należy dołączyć również formularz papierowy:

<POBIERZ TUTAJ>

  • Klient ma 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
  • Dyfuzor można testować przez 30 dni przy użyciu samej wody.
  • Dyfuzor nie może nosić śladów użytowania w szczegolności posiadać zapachu olejków eterycznych, natomiast olejki eteryczne muszą być fabrycznie zamknięte. 
  • Koszty zwrotu ponosi klient, chyba że sklep zdecyduje inaczej.
  • Pieniądze za zakupiony produkt zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.

REKLAMACJE

Reklamacje należy zgłaszać drogą e-mail:

reklamacje@homeairpolska.pl

  • Okres reklamacji na dyfuzory wynosi 2 lata
  • Klient może zostać poproszony o przesłanie wadliwego produktu do sklepu w celu przeprowadzenia oceny reklamacji.
  • Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszty jej realizacji (np. koszty przesyłki) ponosi sprzedawca i zostaną zwrócone po zakończeniu procesu reklamacji.
  • W przypadku dodatkowych pytań Klient powinien skontaktować się ze sklepem internetowym drogą email reklamacje@homeairpolska.pl 
Sklep internetowy Shoper Premium