ANTYCELLULITOWY | olejek do masażu i kąpieli

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 39,00 zł

Cena regularna:

39.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

100% Naturalny olejek do masażu i kąpieli ANTYCELLULITOWY

Połączenie pomarańczy, grejpfruta, geranium oraz szałwii w oleju bazowym z pestek winogron.

Olejek antycellulitowy to naturalny produkt zawierający czyste olejki eteryczne, który pomaga w redukcji widoczności cellulitu i poprawia wygląd skóry.

 

SPOSÓB UŻYCIA:

MASAŻ: rozgrzej odrobinę olejku w dłoniach, a następnie rozprowadź luksusową mieszankę na ciele - przed nałożeniem na ciało warto wykonać szczotkowanie na sucho. 

KĄPIEL: dodaj pełną pipetkę do wanny wypełnionej ciepłą wodą.

Dołączona pipetka zapewnia doskonały komfort dozowania odpowiedniej ilości. 

 

Skład: Vitis Vinifera Seed Oil, Citrus Senensis Oil, Citrus Paradisi Oil, Pelargonium Graveolens Oil, Salvia Sclarea Oil, *Limonene, *Citronellol, *Linalool, *Geraniol, *Citral

*Naturalnie występujące w olejkach eterycznych

Pojemność: 100ml

Bezpieczeństwo

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Gwarancje i zwroty

ZWROTY

Zwrot należy zgłosić poprzez formularz 

https://homeairpolska.pl/zwrot

Do paczki należy dołączyć również formularz papierowy:

<POBIERZ TUTAJ>

  • Klient ma 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
  • Dyfuzor można testować przez 30 dni przy użyciu samej wody.
  • Dyfuzor nie może nosić śladów użytowania w szczegolności posiadać zapachu olejków eterycznych, natomiast olejki eteryczne muszą być fabrycznie zamknięte. 
  • Koszty zwrotu ponosi klient, chyba że sklep zdecyduje inaczej.
  • Pieniądze za zakupiony produkt zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.

REKLAMACJE

Reklamacje należy zgłaszać drogą e-mail:

reklamacje@homeairpolska.pl

  • Okres reklamacji na dyfuzory wynosi 2 lata
  • Klient może zostać poproszony o przesłanie wadliwego produktu do sklepu w celu przeprowadzenia oceny reklamacji.
  • Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszty jej realizacji (np. koszty przesyłki) ponosi sprzedawca i zostaną zwrócone po zakończeniu procesu reklamacji.
  • W przypadku dodatkowych pytań Klient powinien skontaktować się ze sklepem internetowym drogą email reklamacje@homeairpolska.pl 
Sklep internetowy Shoper Premium